Let's do it!

八月二十八日我完成了一個任務,那就是將夢想寄出去。

好開心! 好緊張! 好開心! 好緊張! 好開心! 好緊張! 好開心! 好緊張! 好開心! 好緊張! 好開心!

Okay! 去相~

Demo Disc 在早前已收到。


感謝Mr. T設計封面,很帥吧?!


亦要感謝Mr.B設計封套,型哂。




封套的另一面有一句自我介紹,可能有朋友會猜到是甚麼呢,在最後才跟大家分享啦。

講真,在郵局將Demo放入郵包時,不只心跳加速,雙手還在震呢... 緊張到爆~
Good Luck, demo!

用express mail 我會安心好多,雖然真係幾貴,不過由我豪一次吧~
EXTREMELY URGENT *Please Rush To Addressee~

今次毅然決定要寄Demo,得到很多朋友的支持及仗義幫手。真的巧感動! 小女子在此謝過並承諾會繼續為夢想努力!

至於何解突然要去做這件事呢?
其實我一直都想入903做DJ,既然一路以來也朝著這個方向走,也沒有甚麼理由不走下去吧?
況且我開始老啦,啲人成日話要趁"後生"追夢呀話~ :P

今次寄Demo去自薦,正式向實現理想進發,其實用上很多的勇氣。
不過,姑勿論結果如何,我也覺得無撼了~ 死得啦... (啋啋啋啋啋 xP)

好啦,想做就要去做,我做左啦,你呢?

同場加送封套背面相片一張...
嘿! That's sooOoo me! :P

:)

1 comment:

  1. Wahhhh!!! So cool!! I am waiting for your good news!!!

    ReplyDelete