【出走記】: Hong Kong Style

七年後再度回港,感覺很不一樣。

例如: 九月為何那麼熱
例如: 魚蛋河便宜不再
例如: 街上的人為何這麼多
例如: 逛街時要愼防被(行李箱的)車胎輾過

雖然很多人撞到你後會若無其事地站在你旁邊,但還是有很多好人。例如,迷路時總會找到願意幫助的陌生人,又或者是在街市內嘗試教我劏魚的姨姨。話說迷失路其實是本人絕技,今趟竟可於港島九龍新界玩「找尋正確方向」遊戲,實在是相當刺激。由於很多街道上的商鋪也是一樣,令遊戲倍添趣味。跟朋友求救時最常出現的情況如下:

我: 喂,救命呀~ 我出左地鐵站唔識行呀!
朋友: 咁你附近有啲咩?
我: 些粉啦,周生生啦,惠康啦
朋友: 你玩野呀?
我: 我真係見到呢啲喎...
朋友: ^!#%&$@#

嘿嘿嘿...在此要感謝很有耐性的朋友們! 說起朋友,是次回來,跟一些朋友策劃了兩次「十派是」。大成功呢~ 真開心。

好啦,說到這裡。現在跟大家分享一些相片....

有朋友來接零晨機,好感動!


去了Donguri Republic,好多宮崎駿東東睇。
meow bus~

街上有很多Arts work


去逛街市


行石板街


天天新款 緊張刺激

Cafe: Kubrick

支持下馬仔啦! :)
Great show~

樸素的尊貴



暫時咁多先啦,我最愛既食物相就下次先有,事關我掛住食,唔記得左影。:P

Bye~~

Photo Credit: Sony Xperia™ LT29i

:)

No comments:

Post a Comment