September Entry (Audio no. 12)

不經不覺間, 這個月亦踏入尾聲了。
9月: 秋意, 憂愁, 抑鬱。

所以這個Entry 出現了疑似精神分裂的Regina! 希望不會把大家嚇壞!

Enjoy!

September Entry:
由於Dropbox的設定有所更改,暫時不能以播放器形式出post。煩請大家按下列連結收聽節目。不便之處,敬請見諒!
Dropbox Link

節目中提及的links:
感人相機廣告
一支得啩
一絲不掛

- Regina

10 comments:

  1. 好好聽~~竟然有我鐘意個首韓文歌~lol加油啦!!!!!
    ps:有位就幫我點首軒仔ge單打獨鬥啦~!!ty!^^

    ReplyDelete
  2. 其實有機會可以播下joey ge婆媳冒險呀:p 好正嫁~

    ReplyDelete
  3. lo: 好的! 我會安排! 不過都係要等到11月啊!~

    Arthur: 哈哈! 我都有post 過個MV上facebook 呀! 笑死我! 我會考慮下播既~ haha!!

    ReplyDelete
  4. JUJU的歌播的好啊~支持!
    果然每期都有JOEY的歌.
    我也要点歌!!
    我要点幸田来未的好きで、好きで、好きで.(我要排前面呀!)

    ReplyDelete
  5. Thank you for the song!! =) more songs to come. Haha...Now i became a Fan of ur broadcast haha..

    ReplyDelete
  6. Toiletpaper: 多謝支持! 唔係期期都有祖祖架!(Audio 2,6,8 10 & 11都冇)!~ 嘻嘻! 好好! 我會盡量安排。

    Alex: You are welcome!! Haha! Thanks for being my fan & friend! :)

    ReplyDelete
  7. support!! good job, by Jun

    ReplyDelete
  8. Thanks for your support, Jun! :)

    ReplyDelete
  9. sleep all day~
    one of my favourite :)
    a big thankSSSSSSSSS~~~~~

    ReplyDelete
  10. 喂 C. manN, welcome la!!
    I shall thanks you coz you introduced the song to me! :)

    ReplyDelete