特別新聞報導

大家好嗎? 特別報導當然就代表有事宣佈啦~

Special News Announcement:
由於Dropbox的設定有所更改,暫時不能以播放器形式出post。煩請大家按下列連結收聽節目。不便之處,敬請見諒!
Dropbox Link

其實開903cafe 時, 並沒有想過會將它由一個 wording blog 變成 audio blog, 更沒有想過會有股東。自家的腦袋很奇異, 每到一個時候, 就會有些古怪念頭浮現。當然, 有時也要絞盡腦汁去令它們實現, 也有賴大家的支持、鼓勵和意見, 903cafe才能夠不斷"成長"。

今天, 903cafe繼 Tiffany, Middle後, 再有一位新成員- Colette!
今後煩請大家繼續支持903cafe~ 多謝多謝!

新成員Colette 's blog: Look of Today

P.S. 我承認今個entry我把聲好hea~~~ :P

- Regina

9 comments:

  1. 你把聲好重感冒咯=.=
    我有無得加入噶~

    ReplyDelete
  2. Toiletpaper: 人家病了嘛! :( 將就下啦~
    真的想加入? 可以傾呀! 想為903cafe帶來咩新東東呢?

    ReplyDelete
  3. 咁病左都5可以录到你D咁颓既声噶嘛..-.-!
    个人无乜才艺,无咩新东东可以带噶窝..(或者节目嘉宾可以稳我既:)

    ReplyDelete
  4. 我既病聲早係2010月1月出哂街!
    所以今次哩把hea聲都沒什麼大不了啦~
    原來想做嘉賓,唔,我考慮考慮~ :)

    ReplyDelete
  5. 咁,我除左可以做嘉宾还可以做啥?
    ps:建议推出类似比赛模式的节目内容会比较好玩,可以同听众多D互动(冷笑话,唱歌,鬼故,诸如此类)

    ReplyDelete
  6. 推出比賽固然會互動一點。
    不過看來要再等幾年有多些活躍的聽眾朋友才行吧?
    我會記下你的建議, 到時真的推出比賽時, 你一定要參與啊! :)

    ReplyDelete
  7. 哈哈, 成件事好有線新聞

    ReplyDelete
  8. 嘻~呢個cafe愈黎愈好玩 :)

    ReplyDelete
  9. Arthur: 可能係因為Tiffany係有線主播, 所以你會覺得好有線新聞。或者其他朋友會覺得好TVB, 好aTV, 好電台, etc。你知啦, 我屋企係冇有線睇架!我睇個個係方健儀~

    cmann: 呵呵! 希望可以有時間就為大家找些有趣的來分享。;)

    ReplyDelete